Otwieram żłobek i co teraz? Marketing w pigułce

Otwieram żłobek i co dalej? Marketing w pigułce

Wiele osób marzy o założeniu własnej placówki typu żłobek czy klub malucha. Wydawałoby się, że przejście przez całą procedurę związaną z tym tematem oraz znalezienie odpowiedniej kadry pełniącej funkcję opiekuna dla dzieci do lat 3, działającego z miłością i pasją (zobacz nasz kurs na opiekuna w żłobku on-line TUTAJ) to już wszystko. Jednak…nie do końca! 

By żłobek działał i cieszył się dobrą opinią – musi pozyskać klientów czyli zachęcić rodziców, by zapisali własne dzieci właśnie do tej konkretnej placówki. I tutaj pojawia się pytanie:

Jak to zrobić?

Jak zadbać o to, by docierać do nowych rodziców, większego grona zainteresowanych? 

W dzisiejszym artykule zdradzimy Wam kilka sposobów, które pozwolą Wam to osiągnąć. Przedstawiamy marketing w pigułce.

Przede wszystkim: strona internetowa.

W dzisiejszym świecie, pełnym technologii, jest to rzecz wręcz niezbędna. Rodzic lubi wejść na stronę, gdzie znajdzie wszystkie interesujące go kwestie związane z daną placówką. Pamiętajcie, by była ona zbudowana w sposób przejrzysty i łatwy w obsłudze, ale z zachowaniem estetyki. Jak więc utworzyć piękną stronę internetową, która niezaprzeczalnie stanie się wizytówką żłobka? Na to pytanie odpowiadamy w naszym kursie on-line, który pozwoli Wam innowacyjne spojrzeć na marketing. Więcej informacji o tymże kursie TUTAJ.

Nie warto jednak ograniczać się jedynie do strony internetowej podczas gdy we współczesnych czasach mamy tak wiele możliwości. Jedną z najbardziej efektywnych metod pozyskiwania nowych odbiorców naszej placówki są oczywiście media społecznościowe. Facebook czy Instagram, a najlepiej obie na raz mogą zdziałać cuda! Warto stworzyć przemyślaną, interesującą promocję miejsca dla dzieci, które stworzyliśmy. Pokazać rodzicom dobre, mocne strony żłobka, który prowadzimy. Co wyróżnia żłobek na tle innych? Dlaczego rodzic powinien zwrócić uwagę właśnie na nasz żłobek? Na te pytania można odpowiadać poprzez posty: czy to w formie tekstu, zdjęcia czy filmiku!

Mając profil placówki na Facebooku warto zaznajomić się z narzędziem jakim jest Pixel Facebook. Jest to nic innego jak kod umieszczany w witrynie, który skutecznie przyczynia się do budowania listy odbiorców ukierunkowanych na nasze przyszłe reklamy żłobka. Mówiąc prościej: Pixel Facebook śledzi wszystkich użytkowników, którzy odwiedzą Twój profil facebook’owy (w tym przypadku profil żłobka). Twoja przyszła reklama będzie wyświetlała się osobom, które już raz odwiedziły profil!

Mając stronę internetową warto ją także rozbudować o chat i blog. Chat to świetna opcja dla osób, które odwiedzą naszą stronę i będą chcieli dowiedzieć się czegoś na już, bezpośrednio od osoby związanej z placówką. W ten sposób zbudujemy pozytywne wrażenie o placówce, ale także pewien stopień zaufania. Więcej na ten temat znajdziecie w naszym kursie o marketingu, zobacz TUTAJ.

Świetną opcją jest także prowadzenie BLOGA na stronie internetowej. Na blogu można tworzyć wpisy edukacyjne dla RODZICÓW. Co więcej, można także wzbogacić je o porady w formie video, które mogą okazać się interesującą alternatywą dla tych, którzy nie mają czasu na czytanie tekstu. Dzięki takiej formie rodzic zdobędzie informacje o kadrze placówki: jej poglądach, wiedzy, a i zainteresowaniach. 

Jak więc widzimy, Internet jest siłą, którą warto wykorzystać w promowaniu swojej placówki, wymarzonego miejsca, które stworzyliśmy z myślą o najmłodszych. 

Wszystkim osobom, które otworzyły bądź planują otworzyć żłobek polecamy aplikację, która ułatwia zarządzanie żłobkiem (TUTAJ) oraz nasz kurs o innowacyjnym spojrzeniu na marketing, z którego dowiecie się jak zdobyć zaufanie potencjalnych klientów (TUTAJ).

Powodzenia!

Nie widziałeś jeszcze naszego konta na facebook Instagram? Zobacz koniecznie teraz!

Chcesz spełnić swoje marzenie o byciu opiekunem w żłobku? Zobacz nasz KURS!


Udostępnij ten wpis: